سیاست یک بام و دو هوای بلاگفا !!!

برای بلاگفا که رفیق نیمه راه بود !!!
من تو این شش سالی که شروع به وبلاگ نویسی کردم و از همون اول هم بلاگفا رو واسه ابراز عقایدم انتخاب کردم،هیچ وقت فکرشم نمیکردم که بلاگفا اینقدر رفیق نیمه راه باشه.مدیران بلاگفا که با زحمت و تلاش فراوان تونستن بلاگفا را به دومین سرویس دهنده دنیای مجازی وبلاگ نوسی تو دنیا مطرحش کنند،این روز ها هیچ نشونی از اون بلاگفای چهار،پنج ماه اخیرش نداره!!!
خب از بحثمون دور نریم
(روز پنجشنبه 26/06/88) که میخواستم سری به اکانتم بزنم متوجه شدم مث این که خبرائی هست!!! اوایل فکر میکردم بلاگفا هم مث پرشین بلاگ فیلتر نا محسوس شده، ولی سمج که شدم دیدم ای دل غافل فلک که بوی خیانت به مشام میرسه و آقایون مدیران بلاگفا دامین رو از سرویس دهی خارج کردن!!!
بلاگفا جون !  دیگه این سایه بازی ها واسه ماها رنگی نداره، ما وبلاگ نویس ها این روزها کلاغ و رنگ میکنیم میدیم جای طاووس به بازار!!! کاشکی یه ذره روراست میشدین و قضیه رو به ماها هم میگفتین! ما نمیگیم که شما اختیار دار سرویس نیستین،ابداً !!! لااقل تو سایت درج میکردین موقتاً به دستور مراجع ضیصلاح و قضائی تا روز شنبه قادر به ارائۀ سرویس نمیباشیم!!!
بلاگفا جون ! من با این که علاقۀ زیادی بهت دارم و شروعم با این سرویس بوده،و این گونه اقدامات مرموزانه واسم قابل هضم نیست مجبور شدم یه اکانت پشتیبان تو بلاگر واس خودم دست و پا کنم.زیاد هم قصد ندارم توش مطلب منتشر کنم گذاشتمش واسه روزی که بلاگفا دیگر بلاگفا نیست که نیست ...

بعد نوشت : این افسانه به حقیقت پیوست !!!

0 نظرات: