این راهش نیست...

امروز(1388/03/23) بر حسب عادت که سری به وبلاستان فارسی زدم متوجه ی فیلترینگ فله ای wordpress شدم! بابا به خدای احد و واحد این راهش نیست.جناب عمو فیلترباف عزیز و گرامی:
اگه میخواین فلانی و فلانی ها رو گوشمالی بدین،دیگرون چه تقصیری دارن.بابا یه دفعه بزنین کل این اینترنت پنیر سوئیسی و از کار بندازین بریم پی کارمون.
این عمل من و یاد روزای اول آموزشی خدمت سربازی میندازه که من افسر نگهبان رو با نارنج زدم ولی کل بچه ها رو تا صبح تنبیه کردن!
فقط امیدوارم فردا پس فردا اعلام نکنند که یه شرکت سرویس دهنده اینترنت به طور اشتباه و سرخود این عمل و انجام داده.بعضی وقتها یه جو روراست بودن و شهامت داشتن چیز بدی نیست!!!
پ.ن: بدین وسیله این ضایعه ی دردناک رو به دوستان وردپرسی از صمیم قلب  تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان(بلاگر-پرشین بلاگ) این حادثه صبر عاجل را خواستارم.

8 نظرات:

نعیمه گفت...

داشتم میومدم بهت خبر بدم.
اما ما که عمراً کم بیاریم.

مینا گفت...

تسلیت شما رو میپذیریم . از ظهر تا حالا اعصابم خورد شده . واقعا این کارها یعنی چی آخه ؟ نوشتن رو میشه جلوشو گرفت ، آدمها رو میشه از صحنه روزگار محو کرد ولی جلوی فکر و اندیشه رو که نمیشه گرفت بابا جون . ورد پرس نشد یه جای دیگه مینویسیم . کلا اینترنت رو هم ببندن باز یه فکر دیگه میکنیم .

mahta گفت...

حالا دعا کن سر ما هم نیاد این بلا :))

نعیمه گفت...

همسایه ها یاری کنین تا من وبلاگ داری کنم.

ناشناس گفت...

کلاغ پر
گنجشک پر
هرچی پرنده است همگی پر
اینترنت پرید
اما کلاغ قصه ی ما پرهاش وچیده وخونه نشین شده

مینا گفت...

سلام . بله دیگه این راهش نیست . چون من دوباره مینویسم . ولی اینجا
http://dastneveshtekhial.persianblog.ir

امیر گفت...

یه مدتی هست که خیلی سرم شلوغه و از همه چیز و همه جا بی خبر اما این یکی خبر رو همون اول فهمیدم. وقتی دوست همکارم بهم گفت نزدیک بود شاخ در بیارم. درسته که همه خبرای این مملکت دیگه شاخ در آر شده این روزا ولی خدایی اصلا باورم نمیشد همچین خریتی بکنن این احمق ها. خدا شفاشون بده.
چاکریم اخوی.

نعیمه گفت...

ممنون بابت راهنماییت.
فقط دو سوال برام مطرح شده. یکی این که آیا دوستان هم برای دیدن وبلاگ من باید از ف.ترشکن استفاده کنن؟
بعدش این که خیلی از دوستانم از طریق دیال آپ به دیدنم میان و این مدت همیشه گله می کردن که صفحه وردپرس به سختی باز میشه و کامنت گذاشتن اونجا خیلی سخته.
اگر دامین بگیرم این مشکل حل می شه؟