فوتبال دائی جان ناپلئونی!

از سال 85 که شروع به وبلاگ نویسی کردم هیچ گاه سعی نکردم در مورد فوتبال و شدت علاقه ام به این ورزش مطلبی رو منتشر یا که نقد کوچیکی داشته باشم و همیشه سعی میکردم توی توئیتر و فیس بوک و فرندفید در موردش بحث و تبادل نظر کنم.اما وقتی که چشمم به این بر و باند برنامه سازان صدا و سیما می افته و از بد حادثه تورنمتی در پیشه در حد مرگ ذله میشم!
دوازده سال پیش توی جام جهانی 98 فرانسه تونستیم یه دو گل ناقابل به آمریکا بزنیم و الان که سالها از اون موضوع میگذره هنوزم تیتراژ برنامه های بی محتوای تلوزیون همون دو گله و اون سرود زجرآور؛ ورزشکاران،دلاوران،نام آوران ....
تقریباً دو روز پیش بود که داشتم سایت های خبری و تحلیلی ورزشی رو یه مروری میکردم که چشمم یه خبر خنده دار سایت گل به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایران افتاد، با این مضمون: که ايران يکي از بهترين باشگاههاي شرق اروپا را متوقف کرد!
اولش باور نکردم گفتیم شاید سایت گل خواسته کمی سوژه بازی و مزاح کرده باشه و خیلی جدیش نگرفتم.اما یه کم که کنجکاو شدم و سری به سایت فدراسیون فوتبال ایران زدم با کمال تعجب دیدم که بله آقایون ما رو بلانسبت خودمون حسابی خر فرض نموده اند! 
عیب ما ایرونی جماعت و خصوصاً مسند نشینان اینه که،همدیگر رو نفهم و خر فرض میکنیم و به این میرسیم الان توی جدیدترین رنکینگ فیفا که اعلام شده،توی رده ی 64 جهان و پائین تر از کشورهای: بورکینافاسو-هندوراس و مالی قرار داریم!
باید به حال فوتبالی که مسئولانش بازی فوتبالیستها رو در فیلم های سینمائی منع کرده(+) و یک منشور من درآوردی و خیالی رو با ذهن بسته خود طرح نموده زار و زار گریست .در این فوتبال دائی جان ناپلئونی که روی پیراهن تیم های ورزش اش به جای تبلیغ و استفاده از پول و سرمایه اسپانسرها،یه شعار مذهبی و یا سیاسی باشه عاقبتی به جز این که در قعر رنکینگ فیفا باشه در انتظارش نیست که نیست!
لینک به مطلب:

جدیدترین رده بندی فیفا( 23 تیر 1389)/ برای نمایش بزرگتر به روی تصویر کلیک کنید

5 نظرات:

اردیبهشت گفت...

کلاً مسؤولان عزیزمون در هر زمینه ای، شدیدآً دارای اعتماد به نفس هستند البته از نوع کاذب!

مهتا گفت...

آلان تو کشور ما نمک هم گندیده ..

نعیمه گفت...

ای بابا
بحث این فوتبال هیچ وقت تو این مملکت تمومی نداره.

مینا گفت...

خیلی خودت رو ناراحت نگن . آقایون کلا دچار توهم هستن .

امیر گفت...

این که خیلی به فوتبال علاقه مند نیستم و جز بازی ها مهم جام جهانی یا جام ملت های اروپا رو نمیبینم، حداقل کمکی که کرده اینه که حرص این یکی رو دیگه نمیخورم.